Det är inte svårare än såhär egentligen...

Nämen Godmorgon! 
 
Dag 3 idag och jag börjar känna att kroppen har tömts lite på den överflödiga vätskan jag haft i kroppen de senaste dagarna. Igår körde jag ett grymt benpass på gymmet, hade så sjukt mycket energi eftersom jag hade vilat sen i söndags pga förkylning. 
 
Körde benböj, sumosqauts med kettleball 24 kg 2x20 3x15, legcurl dropset, legextensions dropset och sedan körde jag marklyft som sista övning för att köra slut på hela kroppen. Blev så taggad så jag tänkte att nu jävlar ska jag försöka maxa ett lyft. Dock var jag ju ganska trött när jag började men klarade ialla fall 3x3 82.5 kg. Mitt mål var att ta 90kg när jag började men mina stackars ben sa ifrån. Onödigt att chansa på tyngre när man väl är så trött för då är det risk att man fuskar med lyftet och det kan leda till ont i ryggen om man har otur. 
 
Mitt mål denna träning var att väcka benen till liv och det känns som att jag lyckades med det. 
 
Maten rullar än så länge på väldigt bra också, igår bestod mina två stora måltider av kyckling och ris och kyckling med avokado. På kvällen blev det kaseinpudding innan läggdags. 
 
Idag funderar jag på att göra pannkakor till lunch, ska hitta ett bra recept bara så återkommer jag. Träningspass på gymmet idag blir biceps och axlar, FAVORITPASSET! sjukt kul är det.. 
 
Malin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0