Dag 7, en vecka avklarad!

Godmorgon läsare! Hoppas allt är bra med er.

Dagen igår blev ju lite annorlunda då jag var på jobbet näst intill hela dagen. Mellan 8-20 så hann jag med 3möten och sedan umgås med barnen resterande tid. Pjuh! Kom hem vid 20:40 och hade hoppats på att orka gå ut och ta en löprunda. Men jag var inte kaxig nog så 21:30 låg jag och sov som ett litet barn. Huvudet hade gått på högvarv och jag var helt slut.

Kosten var planerad in i de sista igår så de skulle funka hela dagen. Egen lunch, egen mellis och egen middag. När man planerar är det inte så svårt att följa sin rutiner, det handlar bara om ATT planera det. Men när jag kom hem iallafall så fyllde jag kroppen med resterande kalorier (ägg, finncrisp med kvarg på). Sedan blev det lopplådan!

Vaknade av klockan 04:45, sjukt jag vet! Min morgonpromenad på 50minuter stod på schemat. Två koffeintabletter senare så var jag ute i mörkret och knalla med bra musik i öronen.

Frukosten blev i vanlig ordning kvarg+vassleprotein med bär och lite mandlar denna gång. Sitter på bussen till jobbet nu och jobbar till halv4, så det blir en kortdag idag. Sedan blir det gymmet ikväll, biceps och axlar. Har förövrigt inte lagt upp något bra träningsschema än. Så återkommer med det!

Ha en bra dag allihopa!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0