dag 4

Hallådär allihopa! 
 
Igår blev det ett otroligt grymt biceps och axelpass på gymmet. Jag körde lite nya övningar för att få in lite mer variation i passen för att väcka musklerna på nått. Och jag känner idag att jag har lyckats riktigt bra, så ont i axlarna men den härliga känslan är oslagbar! Biceps känner jag också av fast jag tror jag måste träna lite mer på att få bättre kontakt med muskeln i sig för att känna av en grym träningsvärk dagen efter. 
 
Kvällen spenderades sedan hos en kompis i Västertorp (utanför stockholm). Och vi börjde med att åka och handla lite mat och sedan blev det att åka hem och käka för jag var vrålhungrig efter mitt träningspass. Fläskfilé och sallad blev det och de satt otroligt fint ska jag säga. Vi spenderade sedan kvällen framför gladiatorerna och jag kom hem vid 12. En kaseinshake senare så somnade jag gott i sängen. 
 
 
Dag 4..... 
Ja alltså, det går jävligt bra när jag följer mina rutiner. Hamnar jag utanför ramarna så känner jag att jag inte riktigt har psyke för att stå emot än. Igår framför gladiatorerna blev jag godissugen men som tur va hade inte jag och linda handlat något gottis när vi varit på Coop. 
 
Morgonen idag började med min frukost som jag alltid äter nu för tiden. Kvarg med vassleprotein, frön, finncrisp med pålägg. Efter det så blev det en stor kopp kaffe lagom till gymmet och drog en PW snabbt som fasen eftersom att jag började känna av denna hunger IGEN. Hungern är ett tecken på att man gör rätt, trot eller ej men jag äter mina kalorier per måltid och fyller på med sjukt mycket protein. Så alla lchfare, bli inte rädda jag har koll på läget! Jag fick en otroligt bra fokus idag med på gymmet trots att det var mitt minst omtyckta pass idag. Bröst och triceps! 
 
Jag har nått bra resultat med bröst och triceps ja, men jag har väl bara varit lite nonchalant när det handlar om dessa muskler. Dock har jag börjat köra det kontinuerligt och känner mig bara starkare! Tummen upp. 
 
Väl hemma efter min PW från gymmet så drog jag kyckling och kidneybönor. Så sjukt gott men otroligt enkelt att tillaga. Man behöver inte göra det så svårt för sig. 
 
Summering än så länge av att ligga på kaloriunderskott: 
Det är mer psykiskt påfrestande än va det är fysiskt. Jag får jävligt bra tryck i mina pass nu när jag äter mer kolhydrater och jag känner mig starkare. Måltiderna funkar också bra då jag inte har tröttnat på kycklingen än. Det jag börjar känna nu in på dag4 är att hungern börjar stöta in och då handlar det även om att hålla sikt i rätt bana och inte tycka att det är "okej" att småäta, plus att sockersuget kommer säkert komma smygandes vissa tillfällen men jag tänker fan inte ge upp. Jag känner mig så otroligt mycket starkare på passen och ätardag får vänta en stund. I detta läget handlar det för mig att tänka på varför jag gör detta och varför jag håller mig motiverad. Klunka vatten och vara nöjd för det lilla. Ställa mig framför spegeln om så behövs. För resultat finns det och det syns. Höja sig själv och säga att "fan va bra du är som pallar". Att jag inte sitter i soffan och gnäller över att jag är tjock/pluffsig och att kläderna inte passar. Nae, jag ska vara jävligt nöjd över att jag tar mig till gymmet ca 2 timmar 6 dagar i veckan för att jag vill förändra min kropp och bli stark. Och ja, vi borde bli bättre på att berömma oss själva. Speciellt vi tjejer, vi har lätt att hellre trycka ner oss själva. Fan va bra vi är!! 
 
 
Malin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0