Dåliga dagar

Ja, jag har funderat hela dagen på hur privat jag ska våga vara här. Men jag känner att jag vill dela med mig av känslor jag känner just nu för att ni ska få en inblick av att framgång även är motgång. 
 
Min dag började riktigt bra, jag vaknade, drack mitt kokosvatten och gick till jobbet med ett brett leende på jobbet. Men ju längre dagen gick desto mer irriterad och trött blev jag. Å när jag blir så börjar jag att tänka på "hur gott det skulle vara med det ena och det andra". Det positiva och framgångarna är att det är LCHFgrejer jag blir sugen på. Dock har jag flippat ur lite hela dagen men jag har under kvällen spånat kring vad som kan vara fel (dock lite för privat för att ta upp det här). 
 
Men jag känner att man måste få ha dagar man får tycka synd om sig själv. Jag har jävligt bra disciplin både med mat och träning. Och ja, det är jag stolt över. Så jag är absolut inte orolig över mig själv på det stadiet. Därför låter jag mig själv få sjunka lite igenom jorden över en dag och sen vakna dagen efter med nya krafter.
 
Det jag bara vill säga till er alla där ute är att tillåt er själva att ha en dålig dag. Vi tjejer allra främst har en vecka i månaden då många av oss bara vill äta upp halva skafferiet och tycker synd om oss själva och att jeansen som satt perfekt för två veckor sen helt plötsligt blev skitfula på. Jag vet, men vafasen! Låt dig få kliva ur de där efteråt och lär dig.
 
Vi lär oss varje dag vad vi borde göra och inte. Vi lär oss att lära känna våran kropp och våra signaler. Jag ser detta som att jag kommit ännu ett steg på vägen. Å om vägen skulle vara rak så skulle jag aldrig få bära med mig nya erfarenheter kring detta. Imorgon är det nya tag. Jag har bokat ett spinningpass med min bästa vän och mamma. 
 
Nya tag!! Kramar från Malin
 
 

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Riktigt Riktigt bra skrivet!! Och det är verkligen ett steg på vägen att kunna tänka på det så och hantera det!! Grymt bra, var riktigt stolt över dig själv;))

Svar: Tack så mycket. Ja, vi måste lära oss att hur mycket vi än vill gå ner i vikt så måste man ju stöta på motgångar. Allt är inte en dans på rosor och det hade blivit tråkigt i längden ifall det skulle vara så! Ha en bra helg Mia!
lowcarbworkout.blogg.se

2013-01-19 @ 10:05:11
Postat av: Hanna

Bra skrivet! Känner igen mig mycket :)

2013-01-23 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0