Bloggtips topp 4!

Att man tappar motivation till träning och kost är ingenting konstigt enligt mig. Och när detta väl inträffar så är det bra med några bloggar att läsa för att få tillbaka lite inspiration till att fortsätta. Jag har några favoritbloggar jag läser nästan dagligen försh att få lite inspo. 
 
Här är dessa: 
 
http://squats.shapemeup.se/ - Denna blogg drivs av två sjukt inspirerande tjejer som bor i Malmö. Dom skriver otroligt bra om träning och kost. Just nu går båda två på diet och Evelin håller på att förbereda sig för att tävla i bikinifitness i April. Gå in och kika, ni lär inte bli missnöjda! De lägger även ut lite recept och tips om träning. 
 
http://styrkelabbet.se/ - Här har jag nog fått 80% av all information om mitt nya upplägg kring maten. Bloggen skrivs av en kille som heter Daniel som bor i Lund. Han skriver otroligt bra och detaljerat kring hur du kan gå till väga för att nå de målen du önskar kring din träning. Finns otroligt bra tips, kostprogram, träningsövningar och allmänna inlägg om träning här. Sjukt bra inspiration! 
 
http://ptphilip.se - ja, vid det här laget tror jag alla vet vem ptphilip är. Han är en utbildad PT som håller till i Stockholm, vet inte om man ska kalla honom för "kändisPT" men han tränar många kända personer och lyckas väldigt bra. Otroligt inspirerande där han skriver om träning, diet, LCHFkost och lite allmänna grejer kring honom själv.
 
http://shervintorkian.se/ - Den här bloggen drivs av Shervin Torkian själv som kämpar för att nå sina drömmål kring träning och kost. Hon är en sund tjej som kör hårt på gymmet och äter enligt LCHF. Hon tränas av PTphilip som jag tidigare nämnde och praktiserar på LCHFklubben.se. Hon har nått otroligt bra resultat och verkar vara en otroligt ödmjuk person. Helt klart värt att gå in och följa hennes resa! Den här tjejen har en sjuk vilja och ett grymt tålamod. 
 
 
Sen finns det helt klart andra bloggar jag läser.. Men dessa 4 är favoriterna just nu! Hoppas ni likväl som jag får inspiration av dessa personer. Keep up the good work! 
 
Malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0