Inför fridagen

I morgon är det dags igen för min fridag, den andra i ordningen! Och jag skulle väl säga att jag är minst lika taggad som förra veckan!
Just nu, såhär 23:50 på fredagskvällen, är jag sjukt sugen på mitt lösgodis!

Jag har fortfarande kvar godis från förra veckan, men köpte lite nytt för att få mer bredd beroende på vad jag är sugen på för typ av godis i morgon.
Mmm, ska bli så gott!!

Denna veckan har jag lite mer av en plan eller upplägg kanske jag ska säga, för hur jag ska lägga upp mitt ätande. Hur sorgligt det än låter!
Jag ska vänta med godiset till kvällen för att slippa ha en äcklig sockermättnadskänsla hela dagen lång! Jag ska dessutom fika i stan med några små söta vänner, så jag ska välja precis vad jag är sugen på, just nu morotskaka, men det lär ändras med säkerhet! Haha!
Och så ska jag försöka äta precis som alla andra dagar med ett bra mellanrum mellan målen, inte vräka eller äta bara för att jag får och kan!

I bilden nedan ser ni morgondagens sug!

Kram, Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0