Fridag vecka 4

I lördags hade jag min fjärde fridag, hade samma koncept dom förra men kan säga att det inte var lika strikt men det var inte samma frosseri som de första helgerna.
 
Denna lördagen så jobbade jag 6:45-15:00, så det blev ju proteinplättar till frulle, som vanligt. Och sen på jobbet blev det en kopp varm O'boy och sen till mellanmål en skål risgrynsgröt och två polarbröd med kalvkorv.
Men grejen med jobbet är att där har dom ALLT! Mycket som jag inte ätit på nästan 2 år, så jag provsmakade likso, sånt som katrinplommon, saft (ej light), müsli, men bara liksom provsmakade en bit eller två, men samtidigt SMÅÄTANDE! 
Sen så var det jag som stod för lunch, så det blev kroketter, kyckling, bea och grönsaker. Och det blev lite väl många kroketter, men det var gott! Även om det troligen var saltet jag var ute efter egentligen.
Efter jobbet var det dags för min Magnum Kisses No. 2, då jag hoppade fikat på jobbet. Sen när jag kom hem, fortfarande glassugen så blev det några skedar B&J och två Rafaello och några mandlar.
Innan jag sen åkte vidare mot Trollhättan på kvällen så åt jag tre små LCHFpannkakor med grädde och sylt.
I Trollhättan så bjöds jag på mat, bestående av kotlett, potatis, grönsaker och bea. Och sen på kvällen till de två filmer vi hyrde blev det både godis och chips! Liiite väl mycket godis kanske, men det var sjukt gott och jag njöt! Men blev väldigt mätt. Så klockan 22 sa jag stopp och där var det stopp!
 
Nästa gång jag köper godis, så ska jag köpa en begränsad mängd, inte plocka på och sen tro att jag slutar i tid, vem försöker jag lura?! Kan ju tillägga att jag INTE åt upp allt, och var inte ensam på godiset. Men det blev ändå liiite väl mycket godis eftersom jag åt fast jag var mätt. Men men, den dagen den sorgen! Haha!
 
Men jag är ändå nöjd med min prestation! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0