Food Factor fortsätter!!

Nu har 4 veckor med Food Factor gått! Och jag är väldigt positiv till denna kosthållning!
Jag har kört enligt Athlete, alltså inte med fokus på viktnedgång utan på att må bra, kunna prestera i träningen och få i mig ordentligt med mat tills den mängd träning jag utför i veckan.
 
Jag ska ta och möta och väga i morgon eller onsdag, så att svullnaden över mage och buk lagt sig helt. Så jag återkommer med mått och grejs, och får väl hoppas att något hänt!
 
Jag har fått många frågor om hur det går, om jag fått resultat och så vidare. Men som jag skrev så kör jag Athlete och inte Fatloss, så målet har ju aldrig varit viktnedgång. Utan att kunna prestera, och framför sllt kunna känna hunger och få i mig rätt mängd mat! Innan åt jag kanske tre mål om dagen, vilket är och var lite väl lite med tanke på vad jag åt och hur jag åt, så nu med sex mål om dagen och riktig och ren mat så känns det mycket bättre!
Även fridagen gör ju sitt, den kolhydratsbombningen gör verkligen att jag kan prestera max under söndagen, som t ex igår så sprang jag TVÅ MIL! På precis under TVÅ TIMMAR! Gött jävla kött!
 
Men för att återgå till Food Factor, så kommer jag fortsätta på obegränsad tid. Då jag gillar maten, gillar upplägget och skulle ändå käkat likadant oavsett om jag skulle kallad det Food Factor eller ej!
 
Hur har drt gått för er andra? 
Hur går era tankar kring Food Factor? Och kommer ni att fortsätta?
 
Kram, Sofie

Kommentarer
Postat av: Jennifer aka jmustafaholm köttfärssåslovern ;)

Jag tycker väääldigt mycket om foodfactor! Så skönt att få äta clean mat, o de skiljer sig ju endel från lchf där man fokuserar på fett o de gjorde mig less till slut, mådde bara illa. Och här är de ju 100% cleant o även fast man förespråkar ren mat i lchf så är de ju ändå inte de när man äter tex majjo, färdiga såser korvar osv. Fast jag kör fat loss för har ändå några kilo i fett jag vill ha bort. Planerade att inte ha en fridag då jag inte tror det gynnar mig iochmed viktnedgång men i lördags framåt kvällen så bråkade hjärnan med mig konstant så vart lite choklad och två mackor, men de kändes ändå helt okej för man "får" ju liksom. Så grymt de verkar gå för dig alltså, 2 mil haha!!

2013-04-22 @ 09:36:08
Postat av: Anna

Du är grym, ville bara säga de <3

2013-04-27 @ 17:51:23
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej!

Kan du tipsa om en bra hemsida där man kan läsa mer om detta på? Vore kul att läsa om både athlete och weight loss.

Tack på förhand!

Svar: Om du bläddrar tillbaka en tid i bloggen så finns det ett helt inlägg om food factor och vart det går att hitta information.
lowcarbworkout.blogg.se

2013-05-12 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0