Updates

Godmorgon! 
 
Idag är det en ledig dag för mig och jag tackar gudarna för det. Dock så vaknade jag jättepigg KVART ÖVER FYRA i morse. Haha! Bra rutiner håller i sig även lediga dagar men kvart över fyra var lite vääääl tidigt! Jag somnade om och vaknade kl.7. Jag var utvilad som om klockan var 10 på morgonen så jag tog på mig kläderna och var ute och gick i 50 minuter. Har nu gjort min favoritfrukost och det satt som en smäck! 
 
 
Ni ser ju själva. Vem tackar nej liksom? Haha.. tröttnar aldrig i alla fall. 
 
Igår så var det som sagt jobb till 16:30, körde triceps och bröst inkl. mage på gymmet sen. Sjukt tråkigt pass då jag inte hade den motivationen igår att köra dessa muskler. Menmen, nu är det gjort och lite träning fick jag men jag måste verkligen skärpa mig. Fick lite träningssällskap igår så det tackar man ju inte nej till. 
 
Utmanade mig själv i plankan igår och körde ett bra koncept som man kan göra om man vill. 
Plankan: 
1x2min
vila 2 min
1x1.5min 
vila 1.5min
1x1min
vila 1 min
1x0.5min  
 
Sen kan man köra några till 30 sekundare om man vill och känner för det. Eller så börjar man om igen om man pallar det! Totala minuter blir 5 minuter plankan. 
 
Snart väntar det ben på gymmet och jag e ganska sugen på att köra slut på mina ben. Jag vill ha träningsvärk!! Detta pass blir även med träningssällskap och sedan blir det en långpromenad i eftermiddag. Solen skiner förresten här å jag är superglad. Hur bra dag verkar inte detta bli? Imorgon är det fredaaaag!!  
 
Ha en bra dag. 
Malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0