Fyndat

Igår var jag och en vän på det nyöppnade Klädkällaren i Stora Viken, mellan Nödinge och Bohus.
Jag hade tidigare hört att det skulle vara som lilla Ullared och jag hade därmed höga förväntningar, och jag kan säga att det gjorde Klädkällaren ganska bra!

Kläderna är väl inget att hänga i granen, men inredningen var hur kul som helst! Jättemycket och jättefint!
Jag var där mest för att strosa och kolla läget, men roffade åt mig ett 3pack glasbrukar innan vi gick mot kassan.

Så dessa burkar har jag nu fröer i, riktigt fint blev det! Jag ska nog köpa fler såna burkar, så det blir lite ordning i skafferiet!

Glasburkarna, som var i 3pack gick på circus 50kr! Toppenpris!

Så har du vägarna förbi Ale Kommun och Nödinge-Bohus, kika gärna in!

Kram, Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0