Proteinbrownie LCHF

Världspremiären är ett faktum, och vad passar då bättre än ett tips på en god frulle?
Imorgon är i alla fall min plan att slå till på en proteinbrownie med keso, och jag vet
att det är flera som undrat om recept, och jag har säkert flera gånger glömt lägga upp det!
 
 
Proteinbrownie 1 port.
 
1d l kaseinpulver, choklad eller vanilj
1 dl vatten
1 msk kokosmjöl
1 msk smält smör
1 msk kakao (vid användning av chokladkasein)
0,5 tsk vaniljpulver (vid användning av vaniljkasein)
0,5 tsk bakpulver
 
Börja med att blanda kaseinet och vatten i en skål.
Blanda sedan i kokosmjöl, bakpulver och kakao eller vaniljpulver, och tillsätt
sedan det smälta smöret. Blanda till jämn smet.
Stoppa sedan in skålen i micron på medeleffekt i ca 1-2 min, beroende på konsistens.
Servera sedan med grädde eller keso eller naturell, det gör du som du vill!
 
Gott smak!

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste absolut testas :P
Välkommen till bloggvärlden, ska bli kul att följa er även här och inte bara på insta :D
Många kramar ifrån Anna

2013-01-14 @ 08:28:31
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0