Jag är tillbaka med Måndagstrippeln!

Måndagstrippeln är tillbaka och Sofie är på gång!
 
 
För er som är nya med detta begrepp så innebär det att jag kör mina tre standardpass
på måndagar i följd! Nämligen Indoor Walking, CxWorx och BodyAttack!
 
Många av en tycker säkert att jag är helt dum i huvudet och är förundrade över att
jag inte trillat av pinnen vid det här laget. Men icke!
 
Visst det handlar om cirkus 2,5 timmar träning. Men.. Indoor ser jag som uppvärmning,
det är jobbigt, man kommer upp i pulstoppar, jobbar styrka, men man kan ju lägga sitt
tempo själv och känna efter hur mycket man känner att man kan ge för att orka med resten.
CxWorx, 30 minuter aktiv bålstyrka. Där går jag ner i puls och kör styrka. Och sedan
kommer BodyAttacken, där jag bara kör skiten ur mig! Satsar 200% och avslutar passet
med ett stort leende på läpparna och är helt slut i hela kroppen!
Total förbränning i genomsnitt för mig brukar ligga på 1200kcal, gött kött!
 
Och egobilder från gymmet är standard det med! Taggar mig något såpass när jag kan
se smågrejer som tyder på att det jag gör med kost och träning är rätt!
Lika så Morgan med mina små vänner!
 
Kram, Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0