Inspiration

Här är en formbild efter 3veckor. Ni som inte tror att det är just 3veckor så går det att checka min instagram då jag har de nya reeboktightsen på första bilden. Å bilden togs första gången jag använde dom på gymmet. Säger detta för att jag fått kommentarer om att jag inte gått ner i vikt och att jag ljuger om att jag är på gymmet nästan varje dag.

Till dig som skrev det.. Här har du! Man får inga resultat genom att sitta i soffan och äta onyttigt! Jag tillbringar mer tid på gymmet påvarsagarna än vad jag är hemma nästan. Så förlåt alla ni andra men in your face! Hoppas du ångrar det du sagt "anonym"!

Å ni andra.. Keep up the good work! Kan jag så kan ni, heja oss!!

Kram, Malin!


Kommentarer
Postat av: Anna

Man blir bara så less på vissa. Att de bara orkar!
Vilket resultat, mycketbra jobbat!!!<3 kram

2013-01-30 @ 21:35:37
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Angelica - Vardagsliv med LCHf

Läckert att kunna se såna resultat på bara tre veckor!!

2013-01-30 @ 21:41:53
URL: http://vardagslivmedlchf.se
Postat av: Johanna

Jätteduktigt! Hur mycket äter du en vanlig dag och hur mycket samt vad tränar du en vanlig vecka? Kul om du slänger upp inlägg på det! Tränar som tusan men kosten går just nu inte bra... Och det var längesedan jag såg resultat utseendemässigt

2013-02-01 @ 23:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0