Carbs makes you better?

Idag efter lunch så tog jag tillfället i akt och gav mig ut på en störtskön löptur i det underbara och supersoliga vädret!

Och gud vad bra det gick!! Helt förvånad över min egna prestation!
Jag gick ut med målet på milen, 1,1mil drygt. Men under rundans gång fick jag för mig att utmana då det flöt på så bra, och la ihop min ursprungliga runda med en runda jag brukade springa när jag bodde hemma. Och vips! Så blev det dryga 1,5mil!
Hörde ni? 1,5mil! På knappa 1,5timmar!

Jag kan ju anta att mycket av energin kom från gårdagens stora kolhydratsintag, men förhoppningsvis också att jag har det i mig. Viljan, motivationen och orken!

Nu avrundar jag kvällen med en mandelkaseinbrownie med keso och hallon, och kikar på Maria Wern. Då det tyvärr är det enda av värde att se på denna söndag!

God kväll och kram, Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0