Dag 6 och måndag

Nu jäklar är jag igång på riktigt.. Första måndagen på månaden mars och det är nu jag ska börja ligga i.

Dagen igår blev otroligt lyckad då jag körde ett bra ryggpass med min kompis william. Vi körde marklyft och jag tog 95kg(!!!) felfria var dom också. Fick lite för mycket luft och skulle ta 100kg, för hur grymt hade inte det varit? Men svajade med hållningen så jag la ner där. Nu i efterhand skulle jag testat att köra 97.5 kg eller nått för att få en mer precis vikt, men jag är nöjd med 95kg än så länge. William den beasten tog 150kg i vikt, hans klådde sitt personbästa och hur grymt är inte det? Bra pass helt enkelt!!

Sedan blev det kvalitetid med min kompis caroline. Vi kollade lite innebandy som dock blev en tråkig match eftersom de ena laget var överlägsna och vann med 13-2. Men kul å träffa min caroline!

Kom hem vid halv åtta och fick ställa mig och göra matlådor för idag och till lunchen i morgon. Jobbar ju 8-20 idag, jobbar till halv fem sen blir det möte nästan direkt efter för hela förskolan så hinner inte hem emellan. Men har bunkrat upp med lunch, proteinshake och middag.

Klockan ringde iallafall 05:10 idag, sjukt nog så var jag pigg eftersom jag la mig i sängen 21:30 igår. Ska se om jag pallar en löprunda ikväll efter den långa jobbdagen! Återstår å se...

Ha en bra dag alla läsare!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0